Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: "Wanna see the real size condom?"

Monday, July 23, 2012

"Wanna see the real size condom?"

Jag har verkligen haft en underbar vecka med alla här. Skrattat så jag har gråtit och njuter av varje minut. Vill aldrig att det ska ta slut. Den 17:e, så frågade en av killarna från Mexico: "You wanna see the real size condom today?" Alla blev tysta och undrade om han verkligen menade det han sa. Självklart var det ju inte det han sa utan han menade den japanska Gundam roboten. Vi skrattade länge åt hans dåliga uttal.

Vi åkte dit och vi fick se den stora Gundam statyn samt museet etc. Jag fick också syn på min första munk här i Japan. Det ironiska var att när jag tog fram min iPhone för att ta kort på honom, så drog munken fram en högklassig kamera och började fotografera roboten. Kändes ju.. sådär. Trots det, var det otroligt häftigt att fått se en buddistisk munk. Som bra avslutning på dagen fick jag testa crêpes för första gången. Vi kan väl säga att jag vill definitivt äta det igen! ;)






No comments :

Post a Comment