Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Min första jordbävning

Tuesday, July 3, 2012

Min första jordbävning

Idag blev vi tilldelade klasser och min klass är en liten klass, endast fem personer, vilket är bra. Vi gick igenom lite basic saker och mitt under lektionen så började jag gunga samt huset, de visade sig vara en jordbävning. Så nu har man upplevt det med... Liten men otäck. :)

Eftersom jag har spänt mig och inte mått så bra de senaste dagarna så gav min studiekompis mig något kinesiskt för magen och det hjälpte. Nu ska jag även dricka mycket grönt te, äta mycket grönsaker och köpa plommon imorgon. Inte lätt att vara i Japan.. 
Gick till Akihabara idag igen och åt McDonalds (thank god for american food!) så har inte så mycket kvar att säga om denna dagen. 

Do's and Don'ts i klassrummet.

No comments :

Post a Comment