Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Facetime - saknad

Thursday, September 12, 2013

Facetime - saknad

Sorry för låg uppdatering. Vi var i IV i lördags och det blev lite kaos helt enkelt. Inget farligt men jag har inte mått så bra så jag har inte orkat uppdatera, hoppas ni förstår. I tisdags hade jag mitt första quiz i den kursen jag tycker är svårast men det gick väldigt bra! :)

Idag har jag haft yoga och gud vad jag är stel i nederdelen av ryggen... Jag pratade med min roomie och jag är för kort i ryggen så hon ska knäcka till den snart! Annars var det ett grymt härligt pass, jag känner mig redan smidigare och mer flexibel.

Imorgon har jag ett quiz i Management så har suttit och pluggat inför det nu. Känner mig rätt förberedd.

Pratade med pappa och vovven innan på Facetime och jag saknar verkligen min vovve nu. Familjesaknaden klarar jag väldigt bra men just att inte få gosa med sin vovve är väldigt jobbigt...







No comments :

Post a Comment