Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Circle lenses

Friday, September 13, 2013

Circle lenses

I'm back! Nu har jag haft mitt quiz och varit och pratat med en sjuksköterska på skolan. Jag har inte streptokocker men hon ville skicka mig till en läkare här för att kolla upp det som har krånglat här den senaste veckan.

Har min sista lektion klockan 17:30. Sedan är det helg så skönt! Imorgon förmiddag ska jag och mina roomies köra ner till Camarillo Outlet och shoppa lite!

Jag har även mejlat några optiker i Sverige för att se om jag kan få tid och beställa cirkellinser! So excited!! (För er som inte vet vad det är så är det linser som gör ögonen större, det är jättepopulärt i Asien.) Nyhet är Hello kitty cirkellinser från Sanrio! Hur sött är inte det?!

Källa

Update: Jag fick en självkur att göra med min hals. Blanda varmt vatten med salt och gurgla det... Det var nog det vidrigaste jag har gjort hittills men halsen kändes mycket bättre efteråt! 







No comments :

Post a Comment