Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Shop 'til we drop (literally)!!

Sunday, August 11, 2013

Shop 'til we drop (literally)!!

Hallå till er vart ni än befinner er. Nu sitter jag i soffan med 2 av 6 som jag ska dela lägenhet med. Min roomie har dykt upp nu och hon känns jättetrevlig. :) Vi bor verkligen så så bra! Jag är så avslappnad och nöjd hittills. 

Igår var jag och Josefin och handlade grejer till lägenheten. 99 cent store är ju min nya favorit butik för billiga saker alltså haha! Idag har vi handlat mat och vi köpte så mycket att vi var tvungna att ta taxi tillbaka till huset (tur att det är billigt att åka taxi). Precis när vi skulle göra lite lunch så kom min roomie Johanna och vi pratade lite och installerade in henne. Därefter gick vi ner till stan och köpte massa rengöringsgrejer etc till lägenheten. FY för att gå med tunga kassar i värmen upp för långa backar, vi får hoppas att jag blir vältränad i alla fall haha. 

Det är jättemycket asiater här i stan så man kanske har tur att få prata lite japanska här åtminstone. 

Här kommer lite bilder från gårdagen och se till att kolla in min instagram (josefindaleberg) också för jag lägger upp bilder där med. Nu ska vi börja laga mat och sedan ska vi ut och bada i poolen. Klagar inte på mitt liv någonstans alltså! (^-^)/


No comments :

Post a Comment