Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Anime crisis

Thursday, August 15, 2013

Anime crisis

Sitter här i vardagsrummet och livet känns bra men är sååå trött (ska nog vila en stund). Kan ju säga att det är en rejäl utmaning som ensambarn att gå från att ha allt precis som man själv vill ha det till att diskutera hemmet med fyra andra tjejer. Vi får väl se hur det går haha. Vi får komma på några bra idéer för att underlätta för alla så det inte blir några irritationer och onödigheter etc. 

Idag var det PD 101-B igen och vi pratade om olika nationaliteter etc. Jag måste säga att engelskan går väldigt bra, än så länge behöver jag inte anstränga mig för att förstå. Undrar om det blir jätteomställning när alla kurser börjar sedan. 

Något jag saknar är mina animer. Jag vet inte om jag kan kolla (streama) online eller om jag måste fixa det på något speciellt sätt? Typ köpa crunchyroll account? Någon av mina läsare som har ett tips??? SKRIV för jag avlider här... 


Bjuder på några bilder från häromdagen.

 



No comments :

Post a Comment