Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Back from L.A

Monday, August 26, 2013

Back from L.A

Såå! Nu är jag tillbaka framför skärmen igen efter två helt galna dagar i L.A. Allt blev ju så himla spontant eftersom Alexandras kompis fyllde 21 och skulle festa på Playhouse, så jag fick ju springa ner till stan med Johanna och köpa klänning, skor och väska. Det känns ju åtminstone skönt att ha lite nya grejer! När vi väl gjort det fick vi springa ner till bussen och köpa biljetter och sedan var vi på väg!!

Min underbara pappa hittade ett bra hotell på Hollywood BLVD och nära till klubben vi skulle till. Så vi käkade på något billigt ställe när vi kom fram, vill inte ens veta vad som försiggick bakom "kulisserna" på den restaurangen. Mådde helt enkelt bättre ovetandes. Därefter blev det att köpa alkohol och fixa oss för att ta oss till förfesten.

Förfesten var helt okej men Playhouse var heeeelt galet! Kommer aldrig kunna gå ut i GBG igen efter den kvällen. Grym musik och underbart folk men det räckte inte, vi drog vidare till AV och festade med ingen mindre än Chris Brown & Krewella!! Sååå... Hoppas ni har det kul hemma i Sverige haha. Jag gick loss totalt och dansade som jag aldrig dansat förr, livet var på topp! Jag älskar mina tjejer, de var lika härligt glada och peppade som jag! Jag har lagt in en video så ni kan se hur det var lite på AV!

Dagen efter blev det att strosa runt på Hollywood BLVD och shoppa lite och njuta av sevärdigheterna. Vi åt mat i Little Tokyo, åh vad jag saknar Japan och alla därifrån...

Det var dock så skönt att få sova i sin egna säng inatt för imorgon börjar skolan och allvaret. Oh my... Vi får väl se hur det går!

See you soon!




No comments :

Post a Comment