Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Work hard, achive what you want & live life to the fullest.

Friday, October 11, 2013

Work hard, achive what you want & live life to the fullest.

Min rubrik summerar verkligen mitt liv och hur jag känner just nu. Jag är så nöjd med mitt liv och vad jag gör. Det känns verkligen så rätt det jag gör. När jag gick till min sista lektion idag så tittade jag ut över campus och havet och jag hade en sådan härlig känsla i hela kroppen. Jag vet vad jag vill göra nu med mitt liv.

Igår var det plugg verkligen hela hela dagen och jag satt uppe och skrev min case study till klockan 01:30 somnade inte förrän ca 02:40 för jag var så himla speedad och stressad. Jag gjorde klart case studyn till 99%. Idag har jag pluggat och gjort klart case studyn och lämnat in den. Gött! Hoppas man får bra på den nu också. Håll tummarna för mig!

Alexandra, Jossan, Johanna och jag stack ner till stan och käkade lunch plus handlade mat på Ralph's. Så nu har jag åtminstone något att äta förutom gröt och ris haha. Jag bara älskar att Ben & Jerry's glassen här kostar mindre än 20 kr/st! Time to get fat haha! Nah just kidding. 

Nu blir det anime och glass, självklart! おやすみなさい!

I really miss Japan and all my friends. Thinking of you guys! 

No comments :

Post a Comment