Strawberry On Top Of Cupcake From Sweden to Harajuku - 蛙: Feeling awesome

Wednesday, October 9, 2013

Feeling awesome

Ledsen att jag inte bloggade igår men jag har verkligen haft fullt upp med skolan. Varit så fruktansvärt stressad över mina quiz och inlämningar. Känns dock helt underbart när man presterar på den nivån man vill nå trots att man inte alls pluggat tillräckligt. Ska definitivt gå på Procrastinating föreläsningen som är nästa måndag haha. 

Tror jag har glömt att berätta att jag och mina roomies och några andra tjejer ska delta i volleyboll turneringen som är på lördag. Ska bli spännande och riktigt kul! Vi får se hur det går men jag ser fram emot det riktigt mycket i alla fall. 

まったね皆さん

Denna bild tog Jossan till sin fotoklass. Gillar den och att man ser himla fräsch ut utan smink. 

No comments :

Post a Comment